mandag, august 07, 2006

Viking Con?

Jeg har aldrig været på Viking Con! De sidste fem år har bogmessen i Frankfurt forhindret min deltagelse, men i år ligger de to arrangementer ikke på samme tid. Så måske?
Men, seriøst - egentlig har jeg ikke den store lyst til at tilbringe flere dage på kongres. Jeg forestiller mig i stedet at tage derud en enkelt dag - og måske gentage indie-successen fra Fastaval? Nu ved jeg godt, at der er forskel på de to kongresser, men mon ikke man kunne samle en 5-10 spillere til at prøve lidt forskelligt?
Er der nogen, der er friske?

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Peter

Kig endelig forbi og spil noget indie. Morten Greis Petersen og jeg følger op på successen fra Fastaval. Dels holder vi en tilsvarende introducerende workshop i det københavnske, og dels vil vi rigtigt i gang med at spille.

Workshoppen bliver lørdag formiddag/middag. Søndag vil vi prøve at sætte så mange spil op, som vi kan samle folk til. Dogs eller Kakerlakspillet er gode kandidater fra min side. Morten har kig på Polaris. Vi så også gerne at nogle ville prøve at slå bjergheksen ihjel.

Programmet kommer nok først på gaden om en måneds tid - jeg ved ikke, hvornår hjemmesiden kommer op, men du (og andre interessrede) kan hoppe på
http://uk.groups.yahoo.com/group/indiepaavc25

:-)

/Frederik

Peter Dyring-Olsen sagde ...

Hej Frederik. Lyder som en rigtig god idé - og tak for invitationen - lad os fortsætte diskussionen dér. Men allerede nu kan jeg da sige, at jeg i hvert fald gerne vil køre Mountain Witch demo - men gerne også andet, fx. AG&G/In a Wicked Age eller Agon.

munkholt sagde ...

Hej Frederik,

super at du og Morten er friske på at bære faklen videre! Yay.

(Er begyndt at skimme Agon, og jeg tror det vil egne sig godt til en kort demo - man kan hurtigt få noget episk drama på drengen og komme til at rulle terninger.)