mandag, juni 26, 2006

Aflysninger

Damn, det er SVÆRT at komme seriøst i gang med rollespil.

Status:

Sorcerer over IRC - vi er i gang med at skabe SP'er, men vi er lidt langsomme i optrækket.
AG&G: første session aflyst samme dag pga. uheld. Anden session aflyst pga. dårlig kommunikation. Næste forsøg er til fuckin august!
TSoY: første session aflyst pga. høfeber og sygdom. Næste forsøg - hvem ved? Ferien rammer os i dén grad, frygter jeg. Til gengæld vil jeg MEGET gerne spille TSoY i Anders' Skov-verden.
Samurai: første session aflyst pga. høfeber.

Sum: jeg får intet rollespil spillet. Æv!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det var faktisk derfor jeg blev fortaler for faste spilaftener. Fx hver anden tirsdag eller den første onsdag i mån. Det var det eneste der virkede for os. Men sygdom og høfeber kan man ikke gøre meget ved.
Kan det også havde noget at gøre med, at der er luf på de folk du gerne vil spille med?

Jeg har drøm om at få en fast suppe/spilaften til min 10 års ting. At tænkte sig at mødes om suppe og rollespil 10 år i steg. Det kunne være smukt.

Anders Sveen sagde ...

Trist att du inte får spela, Peter.

Det låter ändå som det är lite grejer på gång, men
det kan vara frustrerande när det inte blir av, jag vet.

Jag spelar med en liten grupp och vi försöker träffas vardagkvällar en gång i veckan.

Vi spelar Polaris just nu, men på grund av sjukdom har flera
möjligheter att spela blivit inställda. En kille har problem med migrän.

Synd för spelet är suveränt.

Jag och den andra av oss siktar på att lira lite one-on one så länge.

TSOY, Dogs, Trollbabe. Kanske lite Burning Wheel.

Hoppas du kommer igång med något snart!